گاه نوشت های من

خاص مثل همه، ساده مثل خودمون

گاه نوشت های من

خاص مثل همه، ساده مثل خودمون

گاه نوشت های من

می‌نویسم
تا بماند
تا بداند
و
بخواند

😊

شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۲۹ ق.ظ

روزت مبارک مرد 😊

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۱
پریسا طاهری

نظرات  (۶)

۱۱ فروردين ۹۷ ، ۱۰:۴۶ پارسا جهانگیری
ممنون همسر مهربونم :-)))
۱۲ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۴۲ دیوونه بارون
چی عاشقانه ؛)
پاسخ:
:-)
۱۵ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۳۷ متولد شهریور
😍
پاسخ:
:-)
:)
پاسخ:
:-)
ممنون بانوک.
پاسخ:
من جای بانو تشکر می کنم :-)
در حد وحشتناکی اسماتون باهم سته:)))پریسا پارسا:-))
به پای هم جوون بمونید
پاسخ:
اصلا یکی از دلایلی که باعث شد به خانومم علاقه مند بشم همین بود :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی