گاه نوشت های من

خاص مثل همه، ساده مثل خودمون

گاه نوشت های من

خاص مثل همه، ساده مثل خودمون

گاه نوشت های من

می‌نویسم
تا بماند
تا بداند
و
بخواند

تعهد

يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۱۳ ق.ظ

استاد میگه

تعهد به امضا نیست! همین که بگی دوستت دارم یعنی سند احساسش رو زدی به نامت. مسئولی!

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۱
پارسا جهانگیری

نظرات  (۱۷)

دقیقا همینطوره :)
پاسخ:
:-)
دقیقا همینطوره :)
پاسخ:
:-)
دوبار ارسال شده بود :)
پاسخ:
بله :-)
۰۴ بهمن ۹۶ ، ۱۱:۵۵ محب الشهدا
دنبال میشین خوشحال میشم دنبال کنی
پاسخ:
:-)
ان شاالله همیشه کنار هم شاد و خوشحال باشین :)
پاسخ:
چاکریم :-)
۰۵ بهمن ۹۶ ، ۱۰:۰۰ محمد حسین آذربهرام
درست گفتن ایشون!!!
تعهد به عقد و امضاء و غیره نیست.
باید تا آخرش مرد بود و با غیرت ادامه داد.
زندگی شوخی نیست! مرد میخواد.
اگه مرد میدونی بسم الله. 
اما اینو بدون اگه فکر میکنی زوده یا نمیتونی بهتره صبر کنی.
پاسخ:
ما عقد کردیم :-|
۰۶ بهمن ۹۶ ، ۱۰:۰۶ محمد حسین آذربهرام
خب پس ان شاءالله مبارکه!
حتما مرد میدونی که عقد کردید.
اما یک توصیه دارم!!!
قبل از اینکه بچه دار بشید بازهم بیشتر فکر کنید!!!
پاسخ:
سلامت باشید!

:-|
فوق العاده بود. :)))
پاسخ:
:-)
۱۰ بهمن ۹۶ ، ۲۱:۵۰ آقای دیوار نویس
قشنگ بود 😊
پاسخ:
:-)
۱۶ بهمن ۹۶ ، ۱۶:۵۰ سمیه لاریمی
دوست عزیز؛ دنبال شدید ممنون میشم وبلاگم و دنبال کنید. با تشکر
پاسخ:
:-)
۱۲ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۱۵ امیر حافظ خردمند
سلام
عالی و صمیمی
خوشحال میشم به کلبه کوچیک مام سری بزنید
منتظر قدوم سبزتان هستم
ممنون که هستید
پاسخ:
سلام
:-)
خیلی زیبا بود
آفرین به استاد
پاسخ:
بله
تعهد این روزا هیچ معنایی نداره دیگه
پاسخ:
:-(
به نظرم جمله درستر این بود: تعهد فقط به امضا نیست!
همه تعهدا که فقط اخلاقی و عاطفی نیست، تعهد حقوقی هم هست.
پاسخ:
موضوع کلاس اون روزمون تعهد زوجین بود
می دونم.
رابطه زوجیت یه رابطه چند بعدیه. هم اخلاق هم عواطف و هم حق و حقوق وسطه. اگر تعهد به امضا نبود و به دوست داشتن بود هر رابطه عاشقانه ای بهش نفقه تعلق میگرفت یا با دوست داشتنی نبودن طرف مقابل می شد همه وظایف رو نادیده گرفت یا هر دوستی ای در حد رابطه زوجیت میشد که این طور نیست. 
رابطه همسری فقط به عواطف نیست فقط هم به حق و حقوق نیست و فقط به اخلاق هم نیست برآیندی از همه چیزه. دقیقا یه جامعه! و عصاره ای از هر نوع ارتباطی رو در روابط زوجیت میشه دید.
البته این نظر منه. احتمالا شما بهتر از من میدونید همه چیز رو.
آ

پاسخ:
فقط یه جمله از حرف استادمون رو گفته بودم :-)
منظور استاد این بود که قبل از حرف زدن به عواقبش فکر کنیم حواسمون باشه داریم چی میگیم. دوستت دارم مسئولیت میاره چون تمام احساسات طرف مقابل و دنیاش درگیر میشه.
خب این حرفشون خیلی درسته! منم قبول دارم.
:)
پاسخ:
:-)
وووااااوووو
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی