گاه نوشت های من

خاص مثل همه، ساده مثل خودمون

گاه نوشت های من

خاص مثل همه، ساده مثل خودمون

گاه نوشت های من

می‌نویسم
تا بماند
تا بداند
و
بخواند

دوستش دارم :-)

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۵۷ ق.ظ

بودنش برام آرامشه

خدایا شکرت :-)

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۳
پارسا جهانگیری

نظرات  (۶)

۲۳ دی ۹۶ ، ۰۸:۵۹ دیوونه بارون
خوشبخت بشین ایشالله :)))
پاسخ:
ممنون :-)
:)
و چقد خوب :)
پاسخ:
:-)
پاسخ:
:-|
خوشبخت بشین:))))
پاسخ:
چاکر امیر :-))
۲۴ دی ۹۶ ، ۱۳:۳۴ بانوی شرقی
تو!
یعنی
همین دلتنگی نفس گیر
وقتی
این شعر را برایت می نویسم…
***********
سلام وقت بخیر 
تازه وارد سایت بیان شدم 
ازتون دعوت میکنم  وبم سر بزنید
ممنون.
پاسخ:
:-)
۰۹ اسفند ۹۶ ، ۲۰:۲۴ علیرضا قاسمی نژاد
خداروشکر
پاسخ:
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی