گاه نوشت های من

خاص مثل همه، ساده مثل خودمون

گاه نوشت های من

خاص مثل همه، ساده مثل خودمون

گاه نوشت های من

می‌نویسم
تا بماند
تا بداند
و
بخواند

میتونم؟؟

دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۱۶ ب.ظ
حس میکنم اونم از من خوشش میاد. البته فقط یه حسه که امیدوارم درست باشه. :-))) نمیخوام بی گدار به آب بزنم!! اینو میدونم که وقتی به یه دختر میگی دوستت دارم کل وجودش پر از احساس میشه. این رو استادمون گفت. تو این مدتی که به بحث احساس و علاقه رسیدیم خیلی چیزا یاد گرفتم!! در کل کلاس مفیدیه!! :-| استاد میگه در برابر دوستت دارم هایی که قراره به دختری بگید مسئولید! باید تا اخرش پای جمله ای که میگین بمونین! حتی اگه یه روزی اون دختر دچار مشکل شد. مثلا تصادف کرد و واسه همیشه ویلچرنشین شد! (خدایی نکرده!) باید تا اخرش پای همون دوستت دارم بمونی! تا آخرش!!

میتونم بمونم؟؟ :-//
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۵
پارسا جهانگیری

نظرات  (۴)

درسته !!!

ولی گفتنش شاید درست نباشه -_-
پاسخ:
نگم ینی؟؟ :-|
تو خودت بخوای ازدواج کنی به دختر مورد علاقت نمیگی دوست دارم؟ :-))
نه نمیگم قبل ازدواج ....
پاسخ:
ولی من اگه همه چی جدی بشه و بفهمم خود خودشه حتما نزدیک ازدواج بهش میگم! پای حرفمم میمونم!! :-)
۰۹ اسفند ۹۶ ، ۲۰:۲۶ علیرضا قاسمی نژاد
دوستت دارم های بی مقدمه چینی ..اما در عمل دیده باشی که طرف متوجه بشه دوستش داری .. همش به حرف زدن نیست
پاسخ:
درسته
چه استاد خوبی
سینگله
خخخخ
شوخی کردم
پاسخ:
نه ازدواج کرده :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی